18 листопада відбудеться онлайн-брифінг посла України в Ірландії Лариси Герасько «Вихід на ринок та ведення бізнесу в Ірландії».До відома, чернігівські підприємства за 8 місяців цього року поставили товарів до Ірландії на суму 2,8 млн дол. США, що на 11,1% більше відповідно до аналогічного періоду попереднього року.
Що таке OnFrontiers?
Платформа OnFrontiers дозволяє швидко зв'язатися з експертами з різних частин світу, індустрій та бізнес-ніш завдяки вебконсультаціям. Клієнтами платформи OnFrontiers є провідні компанії зі списку Fortune 500, а також визнані світові бренди: Bose, Deloitte, OPIC, Rockefeller Foundation, DHL, The World Bank та інші.
Експерти на платформі OnFrontiers — це консультанти міжнародного рівня, які мають практичний досвід, що може допомогти успішно розвивати бізнес, запровадити операційні зміни, переорієнтуватись або ж знайти нові ніші на ринку.
Протягом минулого місяця 10 українських компаній вже отримали консультаційну підтримку від експертів платформи з різних питань щодо розширення та розвитку діяльності компанії як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Наразі ж українські підприємці мають можливість отримати безкоштовні консультації від провідних міжнародних експертів в рамках другої хвилі набору за наступними темами:
- започаткування ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах;
- права інтелектуальної власності (ІВ);
- електронна комерція;
- цифрова трансформація бізнесу МСП;
- інновації;
- штучний інтелект (ШІ);
- інші види консультацій.
Після консультації ви зможете:
- Сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, у тому числі методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;
- Дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції;
- Зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів та платформ електронної комерції;
- Зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог та очікувань щодо продукції чи послуг;
- Отримати відгуки від досвідчених інвесторів, експертів та/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень чи послуг;
- Інші можливості залежно від запиту.
Досвід компанії «Радивилівмолоко»
Джерело
Протягом останніх кількох років спостерігається значне зростання глобального тренду споживання снеків коли споживачі замінюють повноцінні страви на перекус. Снеки стають дедалі популярнішими в різних країнах світу. До снеків наразі належеать такі категорії продуктів, як зернові батончики, сухі зернові сніданки, кондитерські вироби, гранола.
Щоб розібратися в тому, яке майбутнє в цього тренду, можливостях для українських компаній на закордонних ринках, а також впливу Covid-19 на цю галузь, ДУ «Офіс з розвитку підприємництву та експорту» спільно з міжнародним агентством Мінтел за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», 18 листопада (16:00-18:00) організовують онлайн-вебінар «Глобальні тренди в споживанні снеків».
Що дізнаєтесь під час вебінару?
- глобальний тренд у споживанні снеків та його особливості;
- особливості уподобань споживачів та відмінності між регіонами (фокус на ринки, які є перспективними для українських виробників – MENA, Азія, Велика Британія, США);
- можливості для українських компаній-виробників снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
- вплив пандемії Covid-19 на тренди споживання снеків та перспективи розвитку ринку.
Мова заходу: англійська з послідовним перекладом українською.
До участі запрошуємо представників малих та середніх підприємств харчової промисловості – виробників та експортерів снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
Реєстрація триває до 16 листопада (23:59).
Увага! Підтвердження реєстрації та посилання для підключення Ви отримаєте на вказану електронну адресу 17 листопада.
Спікер
Гонората Яроцька
Cтарший аналітик в сфері харчових продуктів та напоїв у Mintel
Гонората досліджує тенденції та інновації в їжі та напоях, з фокусом на здорове харчування. Mintel — провідне у світі агентство з ринкових досліджень, яке працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів та конкурентного середовища.
Модератор
Ольга Гвоздьова
Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту
Україна вперше стала країною-учасницею конкурсу стартапів “Trade and Connectivity Challenge 2021”, який організовує Enterprise Singapore.
Компетентні органи України та Йорданії погодили форму сертифіката на експорт з України молока та молочних продуктів. Погодження сертифікату стало результатом роботи, проведеної дипломатами Міністерства закордонних справ України та фахівцями Держпродспоживслужби з йорданською стороною.
«МЗС продовжує системно працювати над відкриттям нових іноземних ринків для українських експортерів спільно з Держпродспоживслужбою. Кожен новий відкритий ринок - це додаткові можливості для українських компаній, а отже додаткові валютні надходження, зміцнення національної валюти, нові робочі місця та податки в бюджет», – заявив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.
«Ми робимо все для того, щоб смачне та корисне українське молоко та молокопродукти оцінили споживачі в усьому світі. Йорданія стає все більш відкритою для українських експортерів харчових продуктів. Переконана, що наша співпраця буде й надалі посилюватися», – зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Це вже третій сертифікат, погоджений між країнами в поточному році. Так, у червні цього року між компетентними органами України та Йорданії був погоджений сертифікат на експорт живих овець, а у жовтні – сертифікат на експортовані з України до Йорданії м’ясо, субпродукти та інші продукти птахівництва. Ще раніше були погоджені форми сертифікатів на експорт з України охолодженої замороженої яловичини, охолодженого м’яса овець та великої рогатої худоби.
